Monday, December 17, 2012

DTMKK ranking ke-4 di Kinokuniya



Mari kita bersyukur ke hadrat Ilahi,
Buku DTMKK gua, di bawah pengendalian DubookPress, berjaya menduduki ranking nombor 4 Weekly BestSellers di Kinokuniya.
Buku ini sekarang dalam proses replenish oleh distributor di semua MPH seluruh Malaysia.

DubookPress juga sedang membuat second print!

Woii, lu baik beli cepat!


Gua harap, DTMKK dapat menewaskan Yahudi dan Zionis di minggu minggu mendatang.

15 Nasihat Ikhlas:

Gillette Flores said...

Congrats bro. ;)

mdazlnshkni said...

gua dah beli! jgn ngada-ngada cakap gua tak beli lagi!

sakinah zaini said...

sy dah beli,memang best..teringin nak jumpa fateem.. n_n

Wadi AR said...

dah separuh baca. adik aku form 1 pun suka

. said...

tahniah.

Anonymous said...

mohon pantau times kat citta mall subang, xde pun buku ni.

Wan said...

akta kualiti alam sekeliling 1974
buku hang ni depa letak kategori apa sebenarnya ni?
pe2 hal,the best,yob!

School Of Tots said...

Tahniah Tuan !!
Teruskan menulis..

Anonymous said...

Bro, Kt Kino dah re-stock? Kalau ada aku nak pi usha nih

HAIDA said...

lawak!

Hjh Noralenna Abbas said...

Hee, hee, geli hati, now at page 133, 'Bahasa Inggeris Tinggi'

mama meah said...

w'pon x minat membace tp rase nak beli ler buku nih..

Abu Farhan al-Farmady said...

Dalam pejalanan ke Thailand mengikuti The 2nd International Conference on Islamic Studies in a changing World:Chalenges and Opprtunities, di College if Islamc Studies Prince Songkla University hari Ahad 13 Januari 2013, saya mampir di Stasiun Bus Pudu Raya. Saya tertarik melihat judul buku DTMKK. Selanjutnya, apa-apa berlaku dalam perjalanan dalam Air Asia, bus Persiaran saya tak peduli lagi, habis waktu untk membaca DTMKK. Ceritanya menarik dan banyak pelajaran yang berguna. Pokoknya best0lah. Wajar bila menempati urutan ke 4. Selamat, Mabrook, congratilation Aus.

fezah said...

Salam..saya baru je beli buku nie kat pesta buku pwtc td.silap saya xcek isi dalam.malam nie baru baca.ade certain page kosong xde pape.cth cerpen aku spasang kasut naiki page 21 tp the next page 22 dan 23 kosong.page 24 da msk cerpen aku tak brape kenal sgt kak ramlah ni.kat blakng2 pon byk page kosong.mmg camtue or buku yg sy beli nie yg masalah?agak2 bleh tukar tak?tq

fezah said...

Salam..sy beli buku nie ptg td kat pesta buku pwtc.silap tak cek td balik baca mlm nie tgk ade page kosong.cth page 22 n 23 kosong xde pape.tak tahu ape kesudahan cerpen aku sepasang kasut naiki.trus skip cerpen kak melah.mmg cmtue ke or buku nie yg rosak?agak2 bleh tukar tak?tq bro