Tuesday, November 1, 2011

Pelancaran SKII





















Terima kasih kepada yang hadir di majlis pelancaran SEMBANG KENCANG 2 semalam.

Buku yang ada ditangan gua sekarang, ngam ngam untuk di pos kan pada pembeli online setakat hari Sabtu kelmarin.

Cetakan seterusnya akan dijalankan hujung minggu ini, jadi silalah menempah secepat mungkin supaya kalian tidak terlepas peluang memiliki SEMBANG KENCANG 2 yang keseluruhannya akan dicetak sebanyak 400 naskah sahaja.

Jadikanlah diri kalian sebagai The Only 400 yang memiliki SEMBANG KENCANG 2 dari keseluruhan 9,000,000,000 penduduk dunia yang sedang bernafas di bumi Tuhan hari ini.


Jadikanlah....




15 Nasihat Ikhlas:

Boneka Tak Sakit said...

muhahahah xleh blah muka sepesen je!!! dlm setiap gambar wtf!! :P

p.s- bro mcm dah tembam banyak..

mdazlnshkni said...

bang pidomat. gua dah submit order kat email. ada baca? dr mmu

Atan said...

mamat gambar last pakai t-shirt popeye tuh power sebab first buyer.

Dr. Bentara said...

fulamak... 2nd book. Tahniah!

Anonymous said...

Penulisan tak melambangkan wajah.

Anonymous said...

mimik muka kau semua samaaaa je.

syamem said...

abang aku pun ade kat gambar tu?? demm.. haha..

Latifah said...

duit tak ada nak beli.
cam ner? sob sob...

. said...

nak.

maya amir said...

eh..itu fauzi senior aku tu..

nurmisnan said...

hik3.. ingatkan SKII product muka tuh.. suspended..

insyaAllah.. thru online buka lg ker?

Dr. Bentara said...

dah promote http://krenmaut.blogspot.com/2011/11/buku-alternatif-underground-sembang.html

mintak upah!

Anonymous said...

pehh..gambar pembeli no 11 baju putih belang2 tajuk reebok budak 1 building dgn opis aku..cilakak..lg cilakak aku buleh pulak mengira gambar dia yg ke berapa..adehh..

nanba said...

hang ni senyum lar sket..amik gambar x fotogenik langsung.

Helmi Khusaini said...

ko ni..amik gambaq tu senyum lar sket. mesra pengguna sket.