Wednesday, February 3, 2010

Memoir Gondol




"Barang yang baekk punya tidak perlukan kata kata yang indah"

Pelancaran sulung di dua lokasi berbeza :
1. MASKARA 6hb Februari
2. Pekan Frinjan 6hb Februari jugak

Kalau takde cerita seronok kat tivi, gua ingat nak pecut pegi Maskara pakai smart smart. Jumpa di sana. Lu orang jangan lupa bawak duit lebih sikit. Harga buku kita cerita kemudian. Gua kena tanya Luca dulu berapa patut dia nak katok lu orang.Royalti gua pun tak tahu apa cerita lagi ni.

Nak beli online pun kita boleh runding...
Yang mana makwe nak beli, bagi gua nombor talipon lu orang, pandai la gua sms pelan pelan nanti..cerita beli buku dalam talipon baru la steady!

10 Nasihat Ikhlas:

ecuk said...

sempat lagi nak menggatal..hidup gondol

GONDOL said...

ikuti interview aku bersama marini rafar kat sini:

http://marinirafar.wordpress.com/2010/02/03/abam-gondol-ai-tak-pernah-buat-interview-macam-ni-but-ai-loike/

dan juga jemput jadi fanatik aku kat fanpage aku kat fesbuk..

Anonymous said...

hek eleh..lu apa hal nak beli buku online...bagi no.tipon bagai..khas untuk awek lak tu...report kat fateem kang...

jo said...

kalau talipon kang sembang benda lain. berapa rega ni? simpan ke gua satu. gua memang tak dapat turun shah alam sebab gua tengah layan main salji dekat oversea.






eh. skarang ni musim apa?

oranglidi said...

wa dah syak lama entri lu mesti masuk mainstream. kalau tak masuk surat kabar, mesti masuk blook. hehe

paiseh said...

kenapa nam februari..? kenapa..?? kenapa....?????
padan muka. gua takleh gi dua2~

Firdaus said...

berapa harga? jgn mahal-mahal gaji gua tak masuk lagi itu jam.

FdausAmad said...

ecuk:
Ahh..jangan tak beli pulak

Gondol:
Buku belum jual dah gagah pegi interview,

Anon:
Gua gurau je, takkan tak boleh kot

Jo:
Lu memang wajib beli ni jo, musim apa gua tak kira..janji beli

oranglidi:
Hahahahaha..bukan gua punya projek bai,gua tolong sokong je

paiseh:
Dari itu hari dok bagi alasan tak munasabah, pesan kat adik lu ada masa lagi kalau nak tukar sekolah..

apei:
gua pun tak tahu lagi ni berapa harga luca nak katok,jumpa maskara la cerita sana..

Miss Lalitha said...

tade harga buku ke? na beli ms pekan frinjan. ape barang tepon2, sms2.. face2face lah! ahaa.

Anonymous said...

fulamak!! siap de buku ttg gondol tuhh!tabik!tabik!
aku nak satu!jual atas talian takde ke bro?!event2 tuh takdapat pegi.aku jauhh.


~nd85~